نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ در شیراز - عظیمی

لیست قیمت کولر گازی اسپلیت نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ در شیراز - عظیمی

لیست قیمت کولر گازی اسپلیت نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

لیست قیمت تعمیرات خرید فروش نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کولرگازی اسپلیت سامسونگ در شیراز-عظیمی09174935800

کلمات کلیدی

خدمات پس از فروش کولرگازی اسپلیت سامسونگ در شیراز

نمایندگی فروش کولرگازی اسپلیت سامسونگ در شیراز

خدمات پس از فروش کولرگازی اسپلیت در شیاز

نمایندگی رسمی اسپیلیت سامسونگ در شیراز

نمایندگی فروش کولرگازی اسپیلیت در شیراز

فروش کولرگازی اسپلیت در شیراز

تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز

خرید کولرگازی اسپیلت در شیراز

خرید اسپیلیت در شیراز

خرید اسپیلت در شیراز

ن

پکیج شوفاژ

پکیج رادیاتور

پاکشوما

فروش اسپلیت ال جی

بهترین کولر گازی اسپلیت

نمایندگی قیمت اسپلیت

نصب کولر گازی در شیراز

بهترین قیمت کولر گازی

ریموت کنترل کولر گازی

ریموت کنترل اسپلیت

کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور

مزایا و عملکرد سرمایش و گرمایش کولر اسپلیت در شیراز

شارژ کولرهای گازی اینورتر(کم مصرف) با استفاده از گاز R410a

سیستم تورینو کولر گازی اسپلیت

کولر گازی اسپلیت

نصب تعمیرات خدمات کولر گازی اسپلیت در شیراز

فروش انواع پکیج شوفاژ دیواری ایتالترم در شیراز

تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری در شیراز

فروش و نصب تصفیه آب در شیراز

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کولر گازی

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کولر گازی عبارتند از: آچار فرانسه، چکش، دریل، تراز، انبردست، دمباریک، کاتر، سیم چین، پیچ گوشتی دو سو و چهارسو، پرچکن لوله مسی، اره(آهن بر)، لوله بر، وکیوم پمپ، ۱۶ متر مولتی متر ،کیج و خم کن لوله مسی.


مراحل نصب کولر گازی 

۱- نصب بخش داخلی کولر گازی(InDoor Unit): محل نصب بخش داخلی کولر گازی بدین صورت است که بعد از تراز کردن سینی محل مربوطه و انجام سوراخکاری، سینی نگه دارنده را نصب می کنند البته، نگهدارنده ریموت کنترل نیز بر روی دیوار و در مکانی که براحتی قابل دسترس باشد، نصب می شود. لازم به ذکر است که در هنگام نصب ،بخش داخلی کولر گازی را در مجاورت یا بالای وسائل گرما زا از قبیل: بخاری، شوفاژ واجاق گاز نباید نصب کنید. در ضمن، دستگاه را در جهتی که جهت پرتاب هوا به سمت وسط اتاق است و با حداکثر پوشش محیطی عمل می کند، نصب کنید. دستگاه را در فاصله ای از بخش خارجی آن که کمترین لوله کشی را احتیاج دارد، نصب کنید. در صورت نصب یونیت داخلی در اتاق پذیرایی و دفاتر به هماهنگی آن با دکوراسین محیط توجه کنید.همچنین، محل نصب باید به نحوی که اتصال بین یونیت داخلی و خارجی به سهولت امکان پذیر باشد باید انتخاب شود، لذا در صورت نصب یونیت داخلی در اتاق پذیرایی حتما نظرات مشتری را جویا شوید و به او تذکر دهید که بصورت همزمان از کولر گازی و آبی استفاده نکند. محل نصب نیز باید به نحوی باشد که امکان تخلیه آب تقطیر شده حاصل از عملیات تبرید وجود داشته باشد و بعد از نصب یونیت داخلی نحوه تمیز کردن فیلترها و جا زدن آن را آموزش دهید بدلیل اینکه مشتری در فاصله های زمانی مناسب نسبت به تمیز کردن فیلترها جهت بالاتر رفتن عمر دستگاه اقدام نماید.

۲- نصب بخش خارجی کولر گازی (OutDoor Unit) : محل نصب بخش خارجی کولر گازی(کندانسور و...) باید به نحوی انتخاب شود که هوای خروجی و صدای حاصل از دستگاه برای واحدهای مجاور مزاحمتی ایجاد نکند. همچنین، محل نصب دستگاه باید به گونه ای باشد که فضای لازم جهت انجام عملیات سرویس و تعمیرا ت در اطراف یونیت خارجی در نظر گرفته شود. تراز بودن محل نصب دستگاه نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. در صورت نصب یونیت روی بالکن یا لبه پنجره به علت وجود ارتعاشات کمپرسور از لرزه گیر مناسب استفاده گردد. همچنین، یونیت خارجی نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار گیرد و اگر، چند دستگاه کولر را بخواهید کنار هم نصب کنید حتما فاصله جانبی ۸۰ سانتی متر را رعایت کنید و همیشه سعی کنید که بخش خارجی کولر(کندانسور) درارتفاعی پایین تر از بخش داخلی آن نصب گردد. ولی در صورتیکه شرایط محیط به گونه ای بود که بخش خارجی کولر باید در ارتفاع بالاتر از بخش داخلی نصب گردد حتما از تله روغن استفاده گردد.

۳- نصب ابزارهای الکترونیکی و برقی : جهت نصب ابزارهای الکترونیکی و برقی کولرگازی مراحل زیر را باید انجام دهید که عبارتند از: ابتدا درب تابلو را باز کنید و سپس در پوش سیم کشی را برداشته و مسیر سیم ها را از پشت بخش داخلی کولر کشیده و سپس به سمت جلو و از میان سوراخ سیم کشی اتصالات را دنبال نمایید. در ضمن، چندین سیستم برای اتصال برقی کولر وجود دارد که معمولا حالت کلی نصب آن ها عبارتند از: سیم آبی رنگ را به ترمینال ۱ وصل نمایید، سیم قهوه ای را به ترمینال ۲ وصل نمایید، سیم قرمز را به ترمینال ۳ وصل نمایید و سیم زرد یا سبز هم که در واقع اتصال به زمین می باشند. 

     مدیریت:09174935800- 00 091773758

      آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1